Newsletter
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε νέα μας. Email:

Αρχική | Επιχειρήσεις | Σε ρεκόρ εκπτώσεων θα προχωρήσουν φέτος οι αλυσίδες υποδημάτων

Σε ρεκόρ εκπτώσεων θα προχωρήσουν φέτος οι αλυσίδες υποδημάτων

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Σε ρεκόρ εκπτώσεων θα προχωρήσουν φέτος οι αλυσίδες υποδημάτων

Σε ρεκόρ εκπτώσεων έως και 50% αναμένεται να προχωρήσουν φέτος οι αλυσίδες υποδημάτων,  προκειμένου να αντιμετωπίσουν, αφενός τη μείωση της ζήτησης λόγω της οικονομικής κρίσης  και, αφετέρου, τις αθρόες εισαγωγές φθηνών παπουτσιών από τις ασιατικές χώρες.

«Για πρώτη φορά φέτος ξεκινάμε τις εκπτώσεις από το 40%. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να φτάσουμε και στο 50% προκειμένου να διατηρήσουμε τη θέση μας στην αγορά», δηλώνει ο κ. Νίκος Σιουρούνης, πρόεδρος της εταιρείας υποδημάτων JΒ Βournazos, η οποία διαθέτει 20 καταστήματα. Η οικονομική κρίση έχει αφήσει τα ίχνη της και στην αγορά των υποδημάτων, η οποία βλέπει τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά 15%20%. Πρόκειται για εξέλιξη η οποία, σε συνδυασμό με τη σχεδόν ανεξέλεγκτη εισαγωγή υποδημάτων από τις τρίτες χώρες, έχει αλλάξει άρδην τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά παπουτσιού, που αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ τον χρόνο.

Όπως επισημαίνει ο κ. Σιουρούνης, τα εισαγόμενα παπούτσια έφτασαν πέρυσι γύρω στα 80 εκατομμύρια ζευγάρια, ξεπερνώντας κατά πολύ την εγχώρια κατανάλωση, που φτάνει γύρω στα 35 εκατομμύρια ζευγάρια τον χρόνο. «Τα παπούτσια έχει φτάσει να πωλούνται ακόμη και στις λαϊκές», παρατηρεί ο κ. Σιουρούνης. «Το κόστος των φθηνών κοντέινερ αποδείχτηκε τελικώς εξαιρετικά ακριβό για την αγορά», σχολιάζει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος μιας από τις λίγες παραγωγικές εταιρείες υποδημάτων που έχουν απομείνει στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, εκτιμά ότι το πλεονάζον και αδιάθετο ακόμη εμπόρευμα θα κλιμακώσει φέτος τις αρνητικές επιπτώσεις που υφίσταται η εγχώρια αγορά.
Χειρότερο το 2010

Άλλωστε, οι επιχειρηματίες του κλάδου εκτιμούν ότι το 2010 η αγορά των υποδημάτων θα αντιμετωπίσει ακόμη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων. «Η κρίση είναι αυτή τη στιγμή διαχειρίσιμη. Όμως φέτος η αγορά ενδέχεται να δει ακόμη μεγαλύτερη πτώση», παρατηρεί ο κ. Αργύρης Γεωργούδας, γενικός διευθυντής της εταιρείας Νak που διαθέτει τα ομώνυμα καταστήματα, καθώς και τα καταστήματα Βally και Clarks στην Ελλάδα. Τα τελευταία, μάλιστα, αποκτούν την περίοδο αυτή ένα ακόμη κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. «Το ακριβό ανδρικό παπούτσι έχει επηρεαστεί περισσότερο από την κρίση», παρατηρεί ο κ. Γεωργούδας.

Αντίθετα, τα επώνυμα αλλά σε προσιτές τιμές υποδήματα φαίνεται ότι κερδίζουν έδαφος. Σύμφωνα με τον κ. Σιουρούνη, «οι καταναλωτές επισκέπτονται συχνά πλέον τα πρατήρια και τα στοκάδικα, προκειμένου να βρουν επώνυμα παπούτσια σε καλές τιμές». Στη στροφή αυτή αποδίδεται η πτώση των πωλήσεων στα καταστήματα υποδημάτων σε ορισμένες περιοχές, όπως είναι η Νέα Σμύρνη, ο Πειραιάς και η Καλλιθέα.
Επώνυμα και φθηνότερα

Έτσι, εκτός από το όπλο των υψηλότερων προσφορών και εκπτώσεων (που έφταναν μόλις το 30% σε προηγούμενες σεζόν), οι αλυσίδες προσπαθούν να προσελκύσουν το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της αγοράς. Η Νak, για παράδειγμα, αποκτά μέχρι το τέλος του μήνα νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Αnenue, με την επωνυμία Νak Light, με στόχο τη διάθεση επώνυμων υποδημάτων σε πιο προσιτές τιμές.

Τα Νέα





Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ξενοδοχεία, Αεροπορικά εισιτήρια, Αυτοκίνητα Online στις καλύτερες τιμές