Aegean Airlines: Συμφώνησε με την Amadeus για 10 χρόνια

Η Aegean Airlines, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας και η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός πάροχος τεχνολογικών λύσεων και λύσεων διανομής της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν σήμερα την σύναψη νέας, δεκαετούς τεχνολογικής συνεργασίας. Αυτή η νέα συνεργασία έρχεται να προστεθεί στην συμφωνία διανομής περιερχομένου που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες στα τέλη Νοεμβρίου, σχετικά με την διανομή του πλήρους περιεχομένου της Aegean Airlines σε ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο. Με τη νέα συνεργασία η Aegean Airlines πρόκειται να υιοθετήσει την πλήρη έκδοση της σουίτας λύσεων Amadeus Altéa Customer Management και e-commerce που θα της επιτρέψει να διαχειριστεί όλες τις κρατήσεις, το inventory και τον έλεγχο των αναχωρήσεων από μια ενιαία, εξελιγμένης τεχνολογίας πλατφόρμα. Η Aegean Airlines θα υιοθετήσει επίσης και την σουίτα Amadeus e-commerce για να ενισχύσει τα υπάρχοντα συστήματα e-commerce, καθώς επίσης και τις online πωλήσεις της.
“Επιλέγοντας την Amadeus σαν τον αποκλειστικό τεχνολογικό μας συνεργάτη για τα επόμενα 10 χρόνια, επιλέγουμε ταυτόχρονα και μια πλούσια και τεχνολογικά εξελιγμένη πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αυτό θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε την πορεία μας και να βελτιώσουμε περαιτέρω την τεχνολογική μας υποδομή και τα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών μας,” σχολίασε ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines.
Η διαδικασία μεταφοράς της αεροπορικής εταιρείας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2010. Με την εφαρμογή της πλατφόρμας, οι λειτουργίες διαχείρισης πελατών της Aegean Airlines θα βασίζονται σε μια ανθεκτική πλατφόρμα, που θα θέσει γερές βάσεις για της μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας.
“Η υιοθέτηση της πλατφόρμας Amadeus Altea από την Aegean Airlines χαρακτηρίζεται από την βεβαιότητα πως το σύστημα διαχείρισης πελατών είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει της μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς επίσης και ότι επιτρέπει στην εταιρεία να επικεντρώνεται στην παροχή νέων πρωτοβουλιών και την ανάπτυξη συνεργασιών με άλλες αεροπορικές εταιρείες,” δήλωσε η κα Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Τεχνολογίας
H υιοθέτησης της Altea θα διευκολύνει τις λειτουργίες της Aegean Airlines και θα βοηθήσει στην προγραμματισμένη ενσωμάτωση στην συμμαχία Star Alliance, καθώς η πλατφόρμα Altea διαθέτει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται και στην Star Alliance Common IT Platform (CITP).
“Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η Aegean Airlines επέλεξε την Star Alliance Common IT Platform, δεδομένου ότι μια τέτοια κίνηση θα ενδυναμώσει σημαντικά την δυνατότητα των μελών μας να βελτιώσουν κατά πολύ τα επίπεδα time to market, να μειώσουν το κόστος της σταθερής ανάπτυξης και να προσφέρουν απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε όλο το παγκόσμιο δίκτυό μας. Πρόκειται επίσης για ένα σημαντικό βήμα προόδου στην συμμαχία και αποδεικνύει ότι ακολουθούμε την σωστή στρατηγική για την άριστη εξυπηρέτηση του ταξιδιώτη,” σχολίασε ο κ. Dave Gregori, Διευθυντής της Star Alliance Common IT Platform.
Η Aegean Airlines έρχεται, με την νέα αυτή συνεργασία να προστεθεί στη μεγάλη οικογένεια των χρηστών της πλατφόρμας Altea, καθώς περίπου 130 αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν ήδη το Altea Reservation και περίπου 90 έχουν επιλέξει την πλήρη έκδοση της σουίτας λύσεων Altea CMS για την λειτουργία τους.
Το προφίλ της Amadeus
Η Amadeus προσφέρει μια πλήρη σειρά λύσεων τεχνολογίας και διανομής στην βιομηχανία των ξενοδοχείων. Το Σύστημα Amadeus Revenue Management μπορεί να αυξήσει τα έσοδα των ξενοδοχείων κατά 4-8% και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται από 1.450 πελάτες σε 35 χώρες. 6.700 ξενοδοχεία σε 75 χώρες χρησιμοποιούν το Σύστημα Amadeus Property Management και 80.000 ξενοδοχεία διαθέτουν τα δωμάτιά τους στην διεθνή αγορά μέσω των λύσεων διανομής της Amadeus.
Η Amadeus είναι ο συνεργάτης τεχνολογίας για προμηθευτές, πωλητές και αγοραστές στον τομέα του ταξιδιού. Η εταιρεία παρέχει λύσεις διανομής, ΙΤ και λύσεις για τα σημεία πώλησης, βοηθώντας τους πελάτες της να εναρμονιστούν, να αναπτυχθούν και να επιτύχουν στην ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά του ταξιδιού. Πελάτες της αποτελούν οι προμηθευτές ταξιδιού (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτου, εταιρείες σιδηροδρόμων, ακτοπλοϊκές εταιρείες, εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, ασφαλιστικές εταιρείες και tour operators), πωλητές ταξιδιών (ταξιδιωτικά γραφεία) και αγοραστές ταξιδιών (εταιρείες και ιδιώτες). Οι λύσεις που διαθέτει ταξινομούνται σε τέσσερις κατηγορίες – Διανομή & Περιεχόμενο, Πωλήσεις & Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και συμβουλευτικού χαρακτήρα.
H Amadeus λειτουργεί γραφεία στη Μαδρίτη (κεντρικά γραφεία και γραφεία marketing), στην Νίκαια (γραφεία ανάπτυξης) και το Έρντινγκ (Κέντρο λειτουργίας και επεξεργασίας δεδομένων), καθώς επίσης και περιφερειακά γραφεία σε Μαϊάμι, Μπουένος Άιρες, Μπανκόγκ και Ντουμπάι. Σε επίπεδο αγορών, η Amadeus διατηρεί γραφεία εξυπηρέτησης πελατών σε 76 χώρες καλύπτοντας περισσότερες από 217 αγορές.
Η εταιρεία ανήκει στην κοινοπραξία WAM, του οποίου μέτοχοι είναι οι BC Partners, Cinven, Air France, Iberia και Lufthansa. Παγκοσμίως, η εταιρεία απασχολεί 8.600 άτομα από 105 εθνικότητες.
- Η Κίνα στη διάσκεψη των «Έξι» για τα πυρηνικά
- Πολιτικής κρίσης στο Περού
- Απάντηση Πεταλωτή στον Θέμο Αναστασιάδη
- Περιπολικό της τροχαίας δέχθηκε επίθεση στο Μενίδι
- Πόλεμο στο Facebook κήρυξαν οι Γερμανοί
- Για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων η Google
- ΝΔ: Άλλο ένα εισπρακτικό μέτρο
- Μπρούνι: «Δεν είμαστε θύματα συνωμοσίας»
- Βαν Ρομπέι: «Ανάγκη να εφαρμοστούν τα μέτρα»
- Οι ρυθμίσεις για τους ημιυπαίθριους
- Η Japan Airlines από 50.000 εργαζόμενους απολύει 16.500
- Προσπάθησαν να περάσουν σε πτήση πτώμα για επιβάτη
- Νέα μέτρα ασφαλείας στις αερομεταφορές
- Αναγκαστική προσθαλάσσωση για τα υδροπλάνα
- Με ειδική κυβερνητική πτήση το Αγιο Φως
- Δημοφιλής τουριστικός προορισμός η Ελλάδα για τους Κινέζους
- Δέκα ακόμα αεροπορικές εταιρίες στη ¨μαύρη λίστα¨της ΕΕ