Επίγεια Εξυπηρέτηση Αεροδρομίων: Δικαιώθηκαν Goldair και Swissport
Αντισυνταγματική είναι η διάταξη, με την οποία παρέχεται η εξουσιοδότηση στον υπουργό Μεταφορών να εγκρίνει τους κανονισμούς επίγειας εξυπηρέτησης (Handling) αεροσκαφών στους ελληνικούς αερολιμένες, απεφάνθη το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Λόγω της αντισυνταγματικότητας, το Δ’ Τμήμα διαβίβασε στην Ολομέλεια του ΣτΕ το όλο θέμα για οριστική κρίση.
Σύμφωνα με τις δύο αποφάσεις του ΣτΕ, το άρθρο 43 του Συντάγματος επιτάσσει οι κανονισμοί επίγειας εξυπηρέτησης να τίθενται σε εφαρμογή με Προεδρικά Διατάγματα και όχι με υπουργικές αποφάσεις. Κατόπιν αυτών, το ΣτΕ έκρινε παράνομους και ανίσχυρους τους κανονισμούς επίγειας εξυπηρέτησης των ελληνικών αερολιμένων.
Στο ΣτΕ έχουν προσφύγει οι εταιρείες Goldair και Swissport, που παρέχουν επίγεια εξυπηρέτηση στους αερολιμένες των Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Κέρκυρας και Ρόδου και διεκδικούν την συμμετοχή τους σε 31 ακόμη περιφερειακούς αερολιμένες που είναι: Ακτίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καλαμάτας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελόριζου, Καστοριάς, Κεφαλονιάς, Κοζάνης, Κυθήρων, Λέρου, Λήμνου, Μήλου, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Νάξου, Ν. Αγχιάλου, Πάρου, Σάμου, Σαντορίνης, Σητείας, Σκιάθου, Σκύρου, Σύρου και Χίου.
Το αποκλειστικό προνόμιο επίγειας εξυπηρέτησης στους 31 ελληνικούς αερολιμένες το έχει με απόφαση του υπουργού Μεταφορών, του περασμένου έτους, η «Olympic Handling».
- Τι θα συμβεί εάν η Ελλάδα κηρύξει πτώχευση
- Συνάντηση Παπακωνσταντίνου με Γερμανούς βουλευτές
- «Καλλικράτης»: Οι 370 δήμοι που εγκρίνει το Υπουργικό Συμβούλιο
- Έως 200 δισ. η ζημιά από χρεωκοπία της Ελλάδας
- Δωδεκάχρονος έπαθε ηλεκτροπληξία 25.000 volt
- Παπανδρέου και Ερντογάν προωθούν αποφάσεις για το Αιγαίο
- Spread: Νέο ιστορικό υψηλό στις 757 μονάδες
- Η ανοησία διώχνει τις κρουαζιέρες από την Ελλάδα
- Στο -7% τα έσοδα των δωματίων των ξενοδοχείων στην Αθήνα
- Χρηματιστήριο: Απαγόρευση των ανοικτών πωλήσεων μετοχών
- Ιδιωτικοποιούνται τα περιφερειακά αεροδρόμια
- Κλειστά τα αεροδρόμια της Ισλανδίας λόγω τέφρας
- Στα €1,5-2 δισ. οι ζημιές από την τέφρα στις αεροπορικές
- Boeing 777 έκανε «βουτιά» 4.600 μέτρων
- Τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής έμειναν στα αζήτητα
- Τι είναι το Καμποτάζ. Τέλος για την κρουαζιέρα
- Κανονικά διεξάγονται όλες οι πτήσεις