Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεταφορές | Olympic Aegean Air: Αγκάθι το υπεράριθμο προσωπικό

Olympic Aegean Air: Αγκάθι το υπεράριθμο προσωπικό

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Olympic Aegean Air: Αγκάθι το υπεράριθμο προσωπικό

Εξελίσσονται οι διαπραγματεύσεις για την προωθούμενη συγχώνευση Olympic Air και Aegean. Μάλιστα δεδομένη θεωρείται η διατήρηση του διεθνώς αναγνωρίσιμου brand name της Ο.Α αλλά σε αυτήν θα προστεθεί και ο τίτλος της Aegean και το πλήρες όνομα αναμένεται να είναι Olympic Aegean Air.

Η  ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είναι ενήμερη για τις συζητήσεις που διεξάγονται μεταξύ της Aegean και της MIG και χθες επιβεβαιώθηκε η συνάντηση του επικεφαλής της MIG, Ανδρέα Βγενόπουλου, με τον υπουργό, Δημ. Ρέππα, και τον υφυπουργό, Ν. Σηφουνάκη, ενώ την θα Τρίτη πραγματοποιηθεί ανάλογη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας με τον κ. Θεόδωρο Βασιλάκη της Aegean.

Η Κυβέρνηση, είναι υποχρεωμένη να παραπέμψει το φάκελο της υπόθεσης στην επιτροπή Ανταγωνισμού για περαιτέρω μελέτη των όρων αν και φαίνεται ότι δεν την ευχαριστεί η συγχώνευση, αφού θα επανέλθει ένα είδος μονοπωλίου που ταλαιπώρησε την αεροπορική αγορά για 50 χρόνια, από την εποχή του Ωνάση, η πίεση των επιχειρηματιών που βλέπουν την δυσκολία επιβίωσης λόγω των εξαιρετικά δυσμενών συνθηκών, μάλλον θα τοποθετηθεί υπέρ  της σύμπραξης. Αγκάθι μεγάλο για τη κυβέρνηση, είναι η δραστική περικοπή του προσωπικού που θα κάνει η νέα εταιρία, που ίσως φθάσει και τις 2.200 θέσεις εργασίας.

Πάντως, θετικά υποδέχτηκε η αγορά τη συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση ενώ γίνεται έντονος λόγος για ενεργό συμμετοχή στις διαπραγματεύσεις και των τραπεζικών ιδρυμάτων μετόχων των δύο εταιρειών, γεγονός που πυροδότησε φήμες  για σύμπραξη της Marfin με την τράπεζα Πειραιώς.

Οι όποιες εξελίξεις αναμένονται την επόμενη εβδομάδα, με οριακή ημερομηνία την 9η Σεπτεμβρίου, οπότε και λήγει η περίοδος ενός έτους από την αποκρατικοποίηση της Ο.Α., διάστημα εντός του οποίου η MIG έχει δεσμευθεί έναντι του ελληνικού Δημοσίου ότι δεν θα προχωρήσει σε καμία μετοχική αλλαγή, αλλά καλά πληροφορημένες πηγές, κάνουν λόγο για σύσταση εταιρείας ακόμη και μέσα στο Μάρτιο.

Οlympic Air και Aegean Airlines
Ο στόλος της Olympic Air αποτελείται από 30 αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 15 είναι Airbus, εννέα Q400 Bombardier, πέντε Dash 100 Bombardier και ένα ATR-42, ενώ προβλέπεται η προμήθεια δύο ακόμη αεροσκαφών, ενός Airbus και ενός Bombardier. Πέρα από την Olympic Air, η MIG διαθέτει τις Olympic Engineering και Olympic Handling.

Η ανάπτυξη της Olympic Handling  εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατάληξη του διαγωνισμού για την επίγεια εξυπηρέτηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη. Υπενθυμίζεται πως η Aegean Airlines συμμετέχει και στην εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης Goldair Handling, και μία συγχώνευση των αερομεταφορέων ίσως φέρει αλλαγές και στο πεδίο επίγειας  εξυπηρέτησης αεροσκαφών..
Η Aegean Airlines,  είναι κερδοφόρα τα 7 τελευταία έτη, πραγματοποιώντας περισσότερες από 200 πτήσεις την ημέρα, διαθέτει σήμερα το νεαρότερο σε ηλικία στόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ο στόλος της εταιρείας, αποτελείται από 17 Airbus A320, τέσσερα Airbus A321, ένα Boeing 737-300, τρία Boeing 737-400, έξι Avro RJ 100 και δύο ATR-72-500. Η Aegean έχει γίνει αποδεκτή και είναι σε διαδικασία ένταξης στη μεγαλύτερη και ισχυρότερη παγκόσμια αεροπορική συμμαχία, την Star Alliance.
Πάντως ο ευρωπαϊκός κλάδος αερομεταφορών κατέγραψε ζημιές ύψους 3,5 δισ. δολάρια το 2009. Για το 2010 προβλέπονται ζημιές ύψους 2,5 δισ. δολάρια. Οι 2 μεγαλύτερες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες έχουν αθροιστικά το 33% της συνολικής ελληνικής αεροπορικής αγοράς εσωτερικού και εξωτερικού σε επιβάτες και 25% του αντίστοιχου τζίρου.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
5.00
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο